poniedziałek, 15 lutego 2010

Miłośnie...

...bo uwielbiam to zdjęcie z R. :*
...bo R. pomalował pokój i miał pustą ścianę-miejsce w sam raz na ten prezent ;)
...bo podobają mi się TE papiery
...bo długo chodziły za mną granulki do paznokci często używane przez Drychę i Finn :*
...bo chciałam spróbować w końcu embossingu
...bo byłam zauroczona zakupami jakie poczyniłam tutaj ( Endi jesteś wielki!!)

Właśnie z takich powodów powstała ta ramka na bazie antyramy ;)
Fotki wciąż robione aparatem w telefonie, dodatkowym utrudnieniem była szybko w ramce...
Kolory strasznie przekłamane... ale próbowałam trochę rozjaśnić zbyt ciemne zdjęcie. I szczegóły:

Poza tym sesja się chyba skończyła ( chyba bo jeszcze nie wiem czy zaliczyłam z historii gospodarczej... buuu... nienawidzę się uczyć tego co było dawno :/ )
Teraz muszę wynagrodzić sobie ten miesiąc intensywnej nauki ;) Muszę zdradzić że już niedługo pokaże Wam coś o czym dawno myślałam... coś zupełnie nowego :) :)
Papatki :*

6 Comentários:

ALEXLS pisze...

Piekna, lekka i wiosenna! Pozdrawiam i czekam z niecierpliwosia na nowosci;)

Nowalinka pisze...

Fajny prezent! :)

Artsandra pisze...

Świetna! Ściana teraz będzie całkowicie pełna, pełna uczuć i dowodu Twojego talentu:) Ganialna robota! I świetne kolory;)

Alexandra pisze...

Fajna rameczka, na pewno rozświetli męską ścianę :)

Anonimowy pisze...

ramka na szóstkę!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetna ramka!!!
Fantastyczny prezent :D

Ps. Zapraszam do mnie na bloga :D
Mam parę pytań do Ciebie :DDD
:***

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO